Podatki o podjetju
Sedež podjetja:
_________________
_________________
_________________
BAN: SI56 ____ ____ ____ ___
Matična številka: ____________
ID za DDV: __________
Datum vpisa v Poslovni register Slovenije: ___________
Kontakt: info@sis-nuts.si
Telefon: +386 ___ ___ ___
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine sis-nuts.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), GDPR (Uredba (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016) na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. S spletno trgovino sis-nuts.si upravlja ___________________ v nadaljnjem besedilu "prodajalec". Svetujemo vam, da pred uporabo spletne trgovine preberete spodaj napisane Pogoje poslovanja. Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec postane član, obenem pa z registracijo izrazite svoje strinjanje s spodaj navedenimi pogoji. Vsi zasebni podatki so strogo varovani. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe pogojev kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete Pogoje poslovanja. V primeru da se s pogoji ne strinjate, vas prosimo da ne uporabljate spletne trgovine.
Vse cene so navedene v EUR in veljajo do preklica. Podjetje ___________________ ___ davčni zavezanec. Vse cene vsebujejo DDV.
Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da prodajalec včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo prodajalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla. Če prodajalec ne umakne ne-dobavljivega izdelka iz prodaje pravočasno, je uporabnika dolžan o ne-dobavljivosti artikla obvestiti in mu ponuditi artikel enake ali višje vrednosti ali mu ponuditi umik plačila oz. povrniti morebitna plačila.
V opisu izdelka se zapisane tudi izjave splošno pridobljenega znanja iz različnih virov. Teh izjav ni ocenila uprava za hrano in zdravila, tako da informacije niso namenjene diagnosticiranju, zdravljenju ali preprečevanju bolezni.
V spletni trgovini SISNUTS se trudimo, da so informacije o izdelkih čim bolj natančne in se ves čas osvežujejo. Podatki o živilih na spletni strani odražajo živilo, ki je na razpolago na dan oddaje naročila. Ker se naročila izpolnjujejo tudi s časovnim zamikom, se lahko zgodi, da se nekatere obvezne informacije, kot so poreklo, seznam sestavin, označba hranilne vrednosti, naziv nosilca dejavnosti in druge informacije, v vmesnem obdobju spremenijo, sicer pa podatki o živilih izkazujejo lastnosti, ki so v prometu v spletni trgovini. Na izdelku, ki ga boste prejeli, so navedeni vsi obvezni podatki. Priporočamo vam, da pred uporabo oz. uživanjem izdelka vedno skrbno preberete informacije, ki jih na embalaži izdelka ali etiketi z deklaracijo zagotavljajo proizvajalci izdelkov. Ta informacija je na voljo le za osebno uporabo in se ne smejo razmnoževati in koristiti na kakršenkoli način brez predhodnega soglasja ponudnika spletne trgovine. Ponudnik si pridržuje pravico do vsebinskih in drugih sprememb v spletni trgovini brez predhodnega obveščanja.
Pridržujemo si pravico do tipkarskih napak.
Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).
Podjetje deluje na področju EU in v Sloveniji omogoča plačilo po predračunu, paypal, kreditne kartice (Mastercard, Maestro, Visa, Visa Electron, AMEX) - preko aplikacije Braintree PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A., L-1150 Luxemburg.
Plačilo po predračunu - Po oddaji naročila, na e-mail prejmete predračun s podatki za nakazilo. V prilogi sporočila se nahaja vzorec izpolnjenega UPN naloga, za lažje plačevanje v spletni banki, na Petrolu, na pošti, na banki oz. povsod, kjer je omogočeno plačilo z UPN nalogi. Ko je plačilo vidno na našem računu se naročilo odpošlje.
Plačilo preko Paypala – Po oddaji naročila vas stran samodejno preusmeri na Paypalov vmesnik za plačilo. Po uspešno izvedeni transakciji, na e-mail prejmete potrditev naročila. Sistem vam omogoča hitro in varno plačilo z uporabo vašega Paypal računa.
Kreditne kartice (Mastercard, Maestro, Visa, Visa Electron, AMEX) – Z izbiro plačila s kreditnimi karticami, se odprejo dodatna polja za vpis podatkov. Plačevanje s karticami zagotavlja aplikacije Braintree PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A., L-1150 Luxemburg. Vsi vpisani podatki so kriptirani in nam niso dostopni. Po uspešno izvedeni transakciji, na e-mail prejmete potrditev naročila.
Strošek poštnine se prikaže v košarici in na blagajni in znaša 4€ za dostavo in jo vrši pogodbeni partner – Pošta Slovenija.
Drugih stroškov ni!
Kupec je dolžan poravnati stroške pošiljanja razen v primerih:
Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije.
Stroški poštnine v druge EU države se nahajajo v tabeli spodaj:
Država | Strošek dostave | ||||
AUT | 18,00 € | FRA | 32,00 € | POL | 32,00 € |
BEL | 24,00 € | GRC | 32,00 € | PRT | 32,00 € |
BGR | 46,00 € | HRV | 12,00 € | ROU | 43,00 € |
CYP | 46,00 € | IRL | 32,00 € | SVK | 24,00 € |
CZE | 24,00 € | ITA | 43,00 € | SWE | 34,00 € |
DEU | 20,00 € | LTU | 43,00 € | ||
DNK | 32,00 € | LUX | 27,00 € | ||
ESP | 34,00 € | LVA | 43,00 € | ||
EST | 32,00 € | MLT | 43,00 € | ||
FIN | 32,00 € | NLD | 28,00 € |
Naročilo je možno preko večine komunikacijski kanalov (spletna trgovina, e-mail, telefon). V primeru, da si premislite nam to čimprej sporočite (najkasneje do odpreme naročila) preko kateregakoli komunikacijskega kanala s sporočilom, ki mora vsebovati Ime in Priimek kupca in številko naročila, ki ga želite preklicati. Vsi podatki o naročilu so shranjeni pri podjetju ___________.
Za nakup registracija ni potrebna. Kupec izbere artikel in po potrebi pripadajoče atribute, ga doda v košarico, nato gre na blagajno (preko gumba "na blagajno") ali pa preko klika na košarico zgoraj v desnem kotu strani. Kupec izpolni podatke za dostavo, po želji dopolni podatke o podjetju (v kolikor je plačnik podjetje) in vpiše davčno številko podjetja, na željo potrdi prejemanje posebnih ponudb, akcij in sporočil, izbere način dostave in način plačila. V kolikor ga ima, nato lahko uporabi še kupon z vpisom v okence in klikom "potrdi". Na dnu strani je še enkrat pregled naročenih izdelkov, lahko se še enkrat popravi količino ali odstrani določen artikel. Po potrebi lahko dodate tudi kak komentar. Sledi le še potrditev strinjanja s Splošnimi pogoji poslovanja in zaključek nakupa s klikom na gumb oddaj naročilo, s čimer kupec izrecno potrdi, da se z oddajo naročila strinja s plačilom. Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb »Oddaj naročilo«. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst :«Vaše naročilo je bilo uspešno. Hvala vam za nakup! Številka vašega naročila je: #xxxxxxxxx.«. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji sklenjena. Po oddanem naročilu kupec prejme e-mail z vsemi potrebnimi podatki o dostavi. V kolikor potrditve naročila niste prejeli, najprej preverite, če se sporočilo morda nahaja v mapi »PROMOCIJE« ali »VSILJENA POŠTA«. Če naročila ne najdete, lahko številko naročila, ki se je prikazala na potrditveni strani, vpišete v iskalnik svojega e-mail poštnega nabiralnika in sistem vam bo sporočilo našel. Če potrditve naročila ne najdete, nas lahko pokličete na +386 (__) ___ ___ ali nam pišete na e-mail info@sis-nuts.si, pa vam bomo potrditev naročila ponovno posredovali.
Sis-nuts.si lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.
Uporabnik lahko prekliče naročilo dokler le-to ni odposlano, prekličete ga lahko po elektronski pošti ali telefonu. V elektronskem sporočilu pod zadeva vtipkajte PREKLIC NAROČILA. V vsebini sporočila navedite: številka naročila, ime in priimek kupca. Potrditev preklica prejmete kot odgovor na vaše sporočilo.
ČAS DOSTAVE
Odprema naročil se izvaja vsak delovni dan. V kolikor je naročilo oddano in plačano do 13ure, se odpremi še isti dan.
NAČIN DOSTAVE
Na dan odpreme vašega naročila prejmete e-mail sporočilo o odpremi paketa. Paket se pošlje preko Pošte slovenija.
STROŠEK DOSTAVE
Strošek dostave znaša 4€.
Kam vse dostavljamo naročeno blago?
Naročeno blago dostavljamo na področju Republike Slovenije.
Poškodbe pri dostavi
Kupec naj pri prevzemu pošiljke pregleda njeno vsebnost. V primeru poškodovane pošiljke, le-to takoj prijavi na svoji pošti in tudi nam v vednost na info@sis-nuts.si. Le tako bomo lahko kar najhitreje posredovali in zagotovili rešitev.
Ob potrditvi naročila dobi potrošnik potrditveno obvestilo na e-mail naslov preko katerega je bilo naročilo oddano.
Račun je izdan, ko prejmemo plačilo in je poslan na e-mail, ki ga stranka vpiše pri oddaji naročila. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.
Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Vračilo kupnine se izvede takoj ko je to mogoče oz. najkasneje 8 dneh po prejemu blaga ali dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj.
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira prodajalca, ki bo zagotovil ažurno informacijo. Garancija velja le za »skrite« napake, ki nastanejo brez vpliva uporabnika. Garancija ne velja, če prodajalec ugotovi, da je prišlo do namerne mehanske poškodbe. Izdelek se zamenja z novim v primeru, da servis oz. popravilo ni mogoče. Podjetje nosi odgovornost za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga, v skladu z določbami ZVPot-1.
V kolikor je posamezen izdelek znižan je to ob izdelku jasno navedeno. Cene in popusti veljajo v trenutku oddanega naročila. Popusti se med seboj ne seštevajo, razen če izrecno ni navedeno drugače in hkrati natančno opisano pod kakšnimi pogoji je to mogoče.
Napaka je stvarna, kadar:
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila. Primernost artikla se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesec od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potroškik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki ovestil prodajalca.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibrnim blagom ali vrne vplačan znesek.
Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz 100. člena ZVPot-1.
Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku 2 meseca od ugotovitve na mail info@sis-nuts.si in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov. Obrazec za odstop od pogodbe si lahko prenesete s klikom TUKAJ.
* OPOMBA: V primeru personaliziranih izdelkov in/ali izdelkov narejenih po meri pravica od odstopa nakupa NE velja. Kot tudi narekuje zakon o varstvu potrošnikov (43. člen): "... potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena pri teh pogodbah: o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam; o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;".
Sis-nuts.si uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbita prodajalec Sis-nuts.si in Braintree PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A., L-1150 Luxemburg. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku sis-nuts.si in ponudnik nima dostopa do teh podatkov.
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (potrditev naročila, račun, preverjanje dostave paketa) in ostalo potrebno komunikacijo, ter pošiljanje informativnega gradiva in ponudb, kot so tudi e-novice, če se je uporabnik s tem predhodno izrecno strinjal. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Ponudnik za nedoločen čas hrani naslednje podatke registriranih članov sis-nuts.si: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije.
Ponudnik navedene osebne podatke uporabi za potrebe izpolnitve naročila (potrditev naročila, računa in 3dni po odpremi paketa iz skladišča sporočilo s preverjanjem, če je stranka paket prejela) in ostalo potrebno komunikacijo z uporabnikom.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Pravilnik o zasebnosti in varovanju osebnih podatkov si preberite TUKAJ.
V skladu z zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) lahko stranka v 14-ih dneh od prevzema izdelka podjetju sporoči, na e-mail (info@sis-nuts.si) ali telefon (+386 (__) ___ ___) da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Obrazec za odstop od pogodbe na daljavo si lahko prenesete s klikom TUKAJ.
Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je povratna poštnina vračila blaga. Potrošnik prav tako ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje. Blago mora potrošnik vrniti prodajalcu najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu. Blago vrnete na naslov skladišča: ______________________________________.
Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
Možnost odstopa od pogodbe NE velja za pravne osebe, iz določila Člani spletne trgovine in uporabniki iz Splošnih pogojev poslovanja. V primeru reklamacije pravne osebe se vsak primer obravnava individualno in v skladu s pravili ter poslovno prakso.
Kupec, ki od pogodbe ali naročila odstopi, mora blago vrniti nerabljeno, nepoškodovano v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. V primeru, da je ugotovljeno, da je nastala fizična poškodba na blagu, da se količina ne ujema je kupec dolžan poravnati nastalo škodo.
Več tudi na: http://pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=PRAV11915 in http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=ZAKO513.
Trgovec bo vsak vrnjen paket, vsebino in izdelek poslikal s fotoaparatom kot morebitno dokazilo o nastali škodi.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promo koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo.
Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Vračilo kupnine se izvede takoj ko je to mogoče oziroma najpozneje v 14-ih dneh po prejetemu obvestila o odstopu od pogodbe. Vračilo kupnine se lahko zadrži do vračila artikla. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne po enaki poti kot je bil izdelek plačan, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Pri delnem odstopu od pogodbe in delnem vračilu izdelkov, se pridobljeni bonusi upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo oz. se zmanjšajo na nižjo vrednost glede na količino in vrednost vrnjenih/obdržanih artiklov. Pri delnem odstopu od pogodbe kupec izgubi ugodnosti, ki so bile pridobljene zaradi večjega nakupa (npr. količinski popust, brezplačna poštnina zaradi višje vrednosti naročila, popust zaradi višje vrednosti naročila,…).
Podjetje spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Po vseh najboljših močeh se trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostavitve učinkovitega sistema obravnavanja pritožb in določevanja oseb, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@sis-nuts.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Podjetje bo v petih delovnih dneh potrdilo, da je prejela pritožbo, sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnavala in ga vseskozi obveščala o poteku postopka. Podjetje se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si podjetje prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.
Spletna trgovina sis-nuts.si in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. __________, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo. Pri nakupu v naši spletni trgovini po oddaji prednaročila preko spleta ne gre za sklenitev pogodbe na daljavo. Vaše zahtevke za vračilo blaga bomo v navedenih in drugih podobnih primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki nam jih zagotavljajo naši dobavitelji. Prosimo, da upoštevate, da v teh primerih lahko omogočimo le zamenjavo z drugimi izdelki po vaši izbiri, kupnine pa ne vračamo.
Uporabnik se strinja, da ga ob prijavi na e-novičke občasno obveščamo o novostih na strani, novosti v ponudbi in promocijskih akcijah. Ponudnik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja novic.
Nakupujte brez skrbi. Podatki so pri nas varni.
Če naročiš do 14h, bo paketek še isti dan zapakiran in odposlan.
Pri nas najdeš le kvalitetne in okusne izbrane izdelke.
Pošlji nam sporočilo na info@sis-nuts.si, vedno z veseljem pomagamo in svetujemo!